Till Havs!

Idag tog jag och pappa tillfället och det fina vädret i akt och begav oss ut mot havet för att få andas in lite härlig salt luft och njuta av dom fantastiska vyerna. Snacka om att man blev sugen på att hoppa i plurret när man såg det blåa, spegelblanka havet...























Efter ett besök ute på Näset så styrde vi kosan mot staden Göteborg och farfar i Lorensberg. Vi tog en sväng längs Avenyn och kollade på alla härliga människor som satt på uteserveringarna och gottade sig med god mat och dryck.
















Farfar blev glad över att se mig och jag såklart glad över att se honom, har inte sett han på ett par veckor nu. Efter vårt besök hos farfar åkte vi till Sävedalen och köpte korv och mos, som jag har längtat efter Oves mos. Gött mos, lite havsluft och en massa sol blev det alltså den här lördagen för min del. Hoppas att ni andra också hade en härlig dag.

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0