Sick Chick!

Vad gör man när knoppen säger JA men kroppen skriker NEJ?
Just nu så kämpar jag mot en förkylning som jag absolut inte vill ska bli värre än vad den redan är. Proppar i mig frukt och grönsaker och dricker litervis med vatten som varvas med halstabletter. Sitter för tillfället ute på altanen med datorn i famnen ute o solskenet. Hoppas att solens strålar ska pigga upp mig plus göra mig brun och fin, jobbar stenhårt på min bränna i år. Nu när tentaterrorn lagt sig så ska jag ägna mig åt roliga saker vilket inte blir det lättaste när man knappt orkar andas genom näsan. Har precis avslutat av stor skål med jordgubbar och till det blev det en hel kanna citronvatten, mums fillibabba!





Medan jag sitter här ute i solgasset så har jag passat på att måla mina naglar och noppra mina ögonbryn. Bara för att man för tillfället råkar ha en sjuk kropp så betyder ju inte det att man kan låta den förfalla helt och hållet...
Känner mig sugen på att springa på stan och kolla på fina kläder, äta glass i stora lass på Lejonet och Björnen och dansa med en drink i handen vid Avenyn.





Detta mina vänner lär nog inte bli av denna helgen men nästa för då SKA jag vara frisk, i alla fall friskare. Nu ska jag fortsätta kolla på roliga klipp på YouTube,
här har ni ett smakprov på vad jag redan har hunnit ögna igenom: http://www.youtube.com/watch?v=gdD0j6wmMNc

Hoppas att ni andra där ute är pigga och friska.

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0