Livet Steker

Har precis suttit ute en bra stund på altanen tillsammans med mamma och druckit Cosmopolitans ute i solen, inte helt fel! Har infört nån typ av Coctail Hour här hemma men har man ledigt så har man...
Jag och mamma skulle egentligen varit i Sundsvall idag men det blev lite ändrade planer och tur var väl det. I stället har jag ägnat mig åt smått frosseri i form av valnötsglass och lite fylleri med hjälp av Cosmos, syndens näste här i Sörby. Tänkte nu ägna mig åt lite plugg och sedan kolla in senaste Gossip Girl avsnittet. Life is good kan jag nog konstatera.


Cosmopolitan:


4 cl citronvodka
2 cl Cointreau
4-6 cl cranberryjuice
(pressad citron eller lime)

Röres eller skakas beroende på om du vill ha drinken klar eller grumlig. Servera i martiniglas med en citronskiva som garnering.




Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0