Köpstopp!

Nu måste jag börja lära mig att man faktiskt kan gå på stan UTAN att handla något. Eftersom jag inte har annat än bilskolan på dagarna så går mycket av min tid till att gå på stan och fika, kika i affärer vilket medför en massa köp, en del nödvändiga men dom flesta är totalt onödiga! Idag kom jag hem efter en träff med Sofie på stan med ett par byxor, ett linne och en tröja. Byxorna köpte jag på ZARA och var precis sådana som jag varit på jakt efter men tröjan som var randig behövdes inte alls när jag tänker efter. Tror det får bli en retur imorgon innan bilskolan, hehe. Efter bilskolan imorn blir det bara att ta bussen hem, svira om och bege mig in till stan igen på Kick Off på Liseberg. Gratis besök i parken, gratis mat o dricka mm kan ju inte lede till något annat än en kanonkväll.
Kameran ska med och jag lovar att slänga upp lite bilder här på bloggen.
Nu ska den här shopaholicen välja ut morgondagens outfits...



Puss och Kram snuttisar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0