Kanin Kick-Off!

Igår var det dags för Lisebergs årliga Kick-Off och jag var såklart närvarande tillsammans med mina gamla arbetskamrater. Vädret var underbart, människorna var glada och jag var lite rund under fötterna tack vare vitt vin. En riktig toppendag var det helt enkelt med många glada skratt, god mat, alkoholhaltiga drycker och en massa härlig karusellåkning.
Självklart testade vi säsongens nyheter "Hanghai" och "Rabalder".
Bilderna som jag lovade att slänga upp på bloggen kommer här, man håller vad man lovar:































Hoppas att ni alla får en bra helg!

Puss på er allihop =)


Kommentarer
Postat av: Elin

okej då...inte så porrigt som jag såg framför mig!

2009-04-25 @ 01:01:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

bra där att du hade kul :D nu är det bara att tagga inför Fire Fest 09!

2009-04-25 @ 13:33:23
Postat av: Frida

Hehe nepp oufiten var inte så porrig men den duger väl ändå hoppas jag... Nu tycker jag att vi alla ska tagga inför Fire Festen! Längtar tills jag få se er igen sötisar. Puss på er :)

2009-04-26 @ 12:45:23
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0