I Don't Have A Boyfriend!

Häromdagen så var jag inne på H&M och lämnade tillbaka en tröja som jag hade köpt på herravdelningen. Tröjan var blå/vit randig och i modellen större, lite för stor därför var det bara att snällt gå toch lämna tillbaka den. Supersnygg var den men den satt inte lika snyggt på mig. Trots att jag har en svaghet för randiga tröjor så är ju det någonting som både tjejer och killar kan ha på sig. Tjejen i kassan var supertrevlig men när jag sträcker fram tröjan och säger att jag skulle vilja lämna tillbaka den tittar hon på mig och säger: "Passade den inte honom?".
Ursäkta, sa jag och tittade frågande på henne.
"Ja passade inte tröjan din kille?".
Ehh, nej det gjorde den inte sa jag och kände att jag inte orkade gå in på den lilla detaljen att jag faktiskt är singel och hade köpt den "manliga" tröjan till ingen annan än mig själv! Nog för att man är singel och trivs med det oftast så blir det hela inte bättre av att du går in på H&M och blir påmind om att du är helt ensam när det kommer till kritan.
Helt ensam är jag inte men jag kände mig så just då...
Tack för den, kassörskan på Kungsgatan!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

fuck henne!

2009-04-27 @ 18:19:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

Håller med dig fullständigt! Puss på dig sötis. Ses snart :)

2009-04-27 @ 18:29:01
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0