Glassigt!

Sitter och kikar på Gossip Girl när helt plötsligt glassbilen kör in på gatan och drar igång sin lilla truddelutt på högsta volym. Var längesen man såg den lilla blåa bilen. När jag var liten så handlade vi alltid på glassbilen för är det nåt som jag alltid älskat så är det glass. Glass i stora lass har varit min familjs melodi så länge jag kan minnas...



Ett par snygga och glassiga solglajjor är något som jag vill investare i nu inför sommaren. Köpte ett par igår på H&M på herravdelningen som var marinblåa men jag skulle vilja hitta ett par riktigt heta svarta solisar. Ray Ban passar tyvär inte mitt runda hamsteransikte så det får helt enkelt bli nåt annat snyggt som pryder mitt fejs i stället, jakten fortsätter! Har ni något tips på snygga lite större solglasögon? Något speciellt märke?





Vill se lika hård och cool ut som Tom Cruise gör i filmen "Top Gun"
med sina klassiska "Aviators" från Ray Ban.

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0