Det Snurrar I Min Skalle...

Sitter med världens huvudvärk och försöker plugga men det går väl sådär...
Pratade med Elin förrut idag och det visade att hon också tyvär håller på att bli sjuk. Sjuk är något jag ALDRIG är men när det väl drabbar mig så kommer det ALLTID när det är som mest olämpligt! Ska snart lägga mig och förhoppningsvis så känner jag mig piggare imorn bitti när jag vaknar och det är dags för tenta. Lyssnar på låten som såväl beskiver mitt tillstånd, "Det snurrar i min skalle" med "Familjen". Bra låt som Ludde gjorde en grym version av på guran på senaste hemmafesten på Vinddraget innan Klubb Volym. Har svårt för människor som spelar och sjunger offentligt men detta tyckte jag om. Kanske för att Ludde inte är kaxig trots sin talang eller så blir jag lite mer tolerant efter X antal glas vin?

Nu ska jag sova gott folk.

Puss och God Natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0