Det Rullar På...

Just nu så känns mitt liv ganska så bra. Visst kunde man haft det bättre men samtidigt så har man ju allt man behöver och hälsan är väl i behåll. Lite förkyld är jag men man ska inte klaga för det finns alltid människor som har det sämre. Denna dag började med att jag klev upp ur sängen runt tio tiden och hoppade in i duschen därefter följt av en snabbfrukost. Efter att ha laddat upp med ny energi så var det dags för mig att köra min första körlektion på bilskolan. Var supernervös men allt gick över förväntan. Min lärare är superschysst och han får körningen att kännas superroligt. Han peppar mig och gör så att jag tycker att jag faktiskt är hyffsat bra på någonting vilket inte är vanligt. Första lektionen som jag trodde skulle bli lugn slutade med att jag, lilla jag faktiskt körde runt mitt på Avenyn och bland massa folk i värsta lunchruschen.
Det här med körkort kanske inte blir en så svår och omöjlig match ändå?
Efter körningen så åkte jag hem och gjorde något som jag inte gjort på länge, jag sov middas. Två timmar bestämt men sen ringde mamma och väckte mig för hon ville höra hur körningen hade gått. Väl uppe på fötter igen var det bara att svida om ännu en gång och bege sig in till stan och bilskolan för en teorilektion, frivillig men jag gick ändå. Efter teorin så strosade jag Avenyn upp och när jag gick där så kände jag mig så himla lycklig. Trots att klockan var halv nio så var det fortfarande ljust ute, jag gick förbi världens finaste körsbärsträd som stod i full blomm, bussen skulle gå om fem minuter så jag behövde knappt vänta alls, jag ringde och pratade med Elin och vi pratade hela bussresan. Nu sitter jag här och ska bege mig ner till tv:n för att kolla på två avsnitt av "Big Brother 2003", jag vet att jag är patetisk ibland. Superpatetisk till och med men vafan jag är lycklig ändå...



Puss på er allihop =)


Kommentarer
Postat av: Therese

åh vilken underbar bild <3 fotat själv?

2009-05-07 @ 10:51:37
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Frida

Tyvär så är detta inte en av mina egna bilder... Google står för denna och visst är den underbar. Kul att du kikade in på min blogg Therese. Ha det så bra! Kram :)

2009-05-08 @ 19:04:02
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0