Changes...

Just nu sitter jag och pillar bort gammalt nagellack och målar på nytt i en ny härlig färg. Färgen på mitt nagellack ändras ständigt och det är även någonting som till och med min manlige kompis Fredrik lagt märke till. För att citera honom exakt så använde han dessa ord: "Frida byter ju typ färg på sina naglar hela tiden, typ var tredje dag". Jag gillar förändring och just nu så byts puderrosa mot korall/apelsin färgat lack. Kanske byter jag färg på naglarna som andra byter underkläder men visst vore det tråkigt om man alltid såg likadan ut? Förändring behöver inte alltid vara någonting negativt och speciellt inte när det kommer till färgen på dina naglar!



Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0