Bed, Bath And Freakin' Beyond...

Tog precis ett skumbad och det var precis vad jag behövde. Känner mig lite småsjuk och då kunde det inte bli så mycket mysigare än att krypa ner i ett varmt bad. Släckte alla lampor inne i badrummet, tände en massa ljus, öppnade takfönstret och lade mig sedan och jäste järnet. Min kropp blev varm och mina fötter såg så småningom ut som russin.



Utanför fönstret var det alldeles tyst och trots att jag gillar att prata och ha ljud omkring mig så uppskattar jag även total tystnad ibland. När det är sådär tyst så passar jag på att ägna mig åt mina egna tankar och funderingar vilket jag inte gör tillräckligt ofta. Jag funderar mycket över hur det ska gå på bilskolan imorgon och om det kommer att gå bra när jag ska ge mig ut i Göteborgstrafiken? Jag tänker även på vad som ska hända i framtiden för min del. Kommer jag fortsätta plugga eller hittar jag mig ett jobb? Vart kommer jag att bo? Göteborg är staden som ligger mig varmast om hjärtat men jag är inte heller omöjlig till att flytta på mig. Vad som händer i framtiden kan nog ingen svara på och tur är väl det för är det något jag tycker om så är det överraskningar.
Nu ska jag kolla lite på tv, göra mig en välförtjänst kopp te (pepparmintste) och sen krypa ner i sängen för imorgon väntar en ny dag med nya spännade utmaningar.




Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0