Bad Blogger!

Sitter här och skäms över hur dålig jag är på att blogga! Alla andra spottar ur sig inlägg och trots att jag faktiskt gör saker så känner jag att jag har NADA att skriva om. Får försöka sporra mig själv lite mer för det är faktiskt jättekul att blogga, extra roligt blir det med alla peppande kommentarer från alla er sötisar...
Just nu så sitter jag framför datorn och pluggar lite samtidigt som jag lyssnar på diverse låtar på Spotify. Utanför fönstret är det molnigt men nu börjar solen titta fram och genast blir jag sugen på att gå ut och sätta mig i solen. Hoppas att min gode vän David som befinner sig på Malta ligger och steker i solen med en drink i handen samtidigt som det är fullt av snygga brudar på stranden. Nu vill jag ha sommar, salta bad och brun hud. När jag kommer tillbaka till Göteborg så ska min svarta klädperiod vara slut och gladare färger ska börja användas. På tal om bruna hudar så solade jag och mamma solarium för första gången det här året i söndags. Dagen efter vakande vi båda och såg ut som två kokta kräftor, kräftsäsongen startade tidigt i år. Kändes skönt att lägga sig på grillen och få fläsket stekt. Efter stekt fläsk kommer alltid brunt fläsk, hehe. Grillat kött blev jag sugen på nu. Ska nog gå upp och tjata lite på mammsen att vi ska grilla ikväll på altanen.



Puss och Kram på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0