Adios Amigos!

Nu sitter jag på tåget tillbaka till Göteborg och det som jag numera kallar hem. Har varit uppe i Gävle en bra lång tid så nu var det dags för mig att åka hem, jag menar allvar den här gången. har nog sagt hej då tre gånger till mina nära och kära men hela tiden skjuts min hemresa upp. Om cirka en timme är jag framme och då väntar pappa på stationen med Peugoten som ska ta oss hem till Landvetter, åh vad jag har saknat honom. Imorgon ska jag upp med tuppen eftersom jag har min första tenta redan halv nio. Tänker lägga mig nästan på en gång jag kommer hem och plugga imorn bitti istället. Kändes tråkigt som vanligt och säga hej då till alla men det känns bra att veta att vi ses om två veckor igen. Gullisarna Elin, Fredrik och Calle tittade förbi mig efter Oppala-resan och ville ta farväl men det dom gjorde va att ta mig på bar gärning när jag stod inne i duschen, hehe...
Efter att mamma fått underhålla dem lite och jag hade kläder på kroppen hade vi ett sista snack innan det var dags för mig att säga adios och adjö!



Nu springer världens sötaste lilla unge förbi mig här och skriker hej,
dags att avrunda det här inlägget. Ska bli bättre på blogga nu framöver, jag lovar.

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0