Ny Canon, Ny Kula!

Har idag införskaffat mig en alldeles ny kamera. Min gamla som jag tyckt så mycket om är sönder så det har avrit väldigt dålig uppdatering här på min blogg när det kommer till bildfronten, skrivfronten med måste jag väl erkänna. Nu när min nya Canon är inhandlad tänkte jag bli bättre på att knäppa lite goa Göteborgsbilder och lägga upp här på bloggen, vad säger ni läsare om det? Vill inte att detta enbart skall bli en modeblogg men det dyker även kanske upp lite outfitbilder. Den som lever får se eller va fan det är man brukar säga.

Bild på min nya älskling:



Canon IXUS IS 80 Silver... En riktig pärla som jag varmt kan rekomendera.

Puss och Kram på er alla =)


Kommentarer
Postat av: jo

Gött mos, Frida! :)

2008-10-01 @ 23:46:39
URL: http://emjoth.blogg.se/
Postat av: Frida

Alltid gött mos!

2008-10-02 @ 19:33:17
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0