New City, New Faces!

Idag när jag åkte hem från skolan så slog det mig vad mycket nya människor jag ser dagligen. Dessa människor som alla är unika får en på så bra humör och ger mig då och då ett gott skratt. Att vi alla är unika är det ingen tvekan om men en del tar det här med unik till en helt annan nivå. Härlig tycker jag och jag kan nog inte beskiva med ord hur mycket jag beundrar dessa människor som vågar sticka ut! Själv har jag alltid varit väldigt säker i mig själv, visst har jag dagar då jag kan känna att självförtroendet sviktar men jag ser mig nog som en självsäker jäkel som vill vara säker. Med säker menar jag att jag nog uppfattas på detta vis eftersom jag inte sticker ut så värst med varken kläder eller frisyr, skulle vara min lite speciella personlighet då kanske...
Oavsett om man sticker ut eller inte så har jag märkt att det är viktigt att trivas med sig själv oavsett hur man än väljer att se ut. I min nya klass kan jag tydligt urskilja vem som står stadigt och vem som helst skulle vilja sjunka genom jorden. De människor som är blyga har jag aldrig kunnat relatera till utan det har mer blivit att jag tycker synd om dem och känner att jag även måste prata för dem, därav min ständigt glappande käft (haha). Oavsett om man är framåt eller lite mer tillbakadragen så är vi alla människor olika på ett eller annat sätt och tur är väl det eller vad säger ni?

Med det säger jag hej och inväntar en ny dag med nya spännande ansikten!

Puss och Kram på er alla =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0