Måndagsbarn...

Idag är det måndag och nu känns det att hösten verkligen är här. Träden skiftar och blir allt mer röda/gula, luften är frisk och solen lyser med sin frånvaro. Har idag varit uppe sedan klockan sex imorse eftersom jag envisades med att duscha innan skolan. Efter duschen tog jag bussen in till stan och hoppade sedan av vid Brunnsparken där jag alltid får byta buss till en som går ut på Lindholmen. Har skaffat mig en liten daglig rutin med att alltid läsa Metro då jag står och väntar på andra bussen, 99:an eller 158:an. Efter att ha snabbkikat genom Metro begav jag mig ut på Lindholmen för ännu en givande skoldag. Första och enda lektionen bestod av att sex grupper skulle redovisa om motorer, mycket givande kan jag tala om för er mina vänner. Efter att skolan var slut runt tolv tog jag bussen tillbaka till stan och stannade till på NK och H&M innan jag tog bussen hem mot Landvetter. Det blev tyvär inget shoppat för del trots att jag idag får min sista Lisebergslön. Det enda jag köpte var en undervart god vaniljfrappino på Espresso House inne på NK, skulle nog med säkerthet kunna dricka en sådan varje dag så länge jag lever. Nu när jag kom hem hittade jag en lite krasslig pappa liggandes i sängen så jag får väl hitta på något att fördriva dagen med på egen hand, tänkte kolla in några avsnitt av The Hills på MTV:s hemsida. Mamma ringde mig förrut och hon frågade om jag hade sett hennes kommentar på mitt förra blogginlägg. Klart att jag har det, tror ibland att hon glömmer att hon har  en dotter med superkoll (hehe). Nu ska jag gå ner och göra mig en stor välförtjänt kopp med mintte, även detta helt underbart men kan inte mätas med frappinon.

Ha det så bra allihop.

Puss och Kram =)

http://www.youtube.com/watch?v=NtJxy0zc7nU - Passande låt för en passande dag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0