Inget Liv...

Förlåt kära bloggläsare för den uselt dåliga uppdateringen men jag har den mest uttjatade och mest patetiska ursäkten och det är att jag faktiskt inte har haft tid. Tentorna har dragit igång och mitt liv har helt fått ägnats åt plugg, något som jag faktiskt inte är vad vid. Hela förra veckan och även denna helg har jag pluggat, får sån ångest av att jag nästan inte gör något annat. Känner mig som världens tråkigaste människa, vill ju hitta på nåt roligt så jag kan dela med mig här på bloggen men icke sa nicke! Eftersom det inte har hänt så värst mycket i mitt liv på sistone så vore det kul att få en liten uppdatering om vad som händer i ert. Lämna gärna en trevlig kommentar om jag nu har några läsare kvar det vill säga...
På tisdag har jag min sista tenta för ett tag framöver så då ska vi i klassen fira med att gå ut på krogen, inte helt fel om ni frågar mig. Nu sitter jag uppe och pluggar/bloggar men ska snart sova även fast jag är ledig imorgon. Denna helg har gått så otroligt fort för mamma, Mimmi och Peter har varit här nere och hälsat på. Vid sidan av allt pluggande hann vi med en räkkryssning, lite shopping och en glass på Triumf. Vad jag hade längtat efter att få frossa i färska räkor, grymt goda var dem också.



En räka eller som mina klasskompisar från STHLM säger "reka".

Vad har ni själva haft för er i helgen?
Hoppas att ni alla hade en bra helg och även att veckan som kommer blir detsamma.

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0