Frida - En Riktig Filosof...

Idag är det söndag eller lördag för mig eftersom jag är ledig imorgon, lyckos mig eller hur? Denna helg har det inte hänt så värst mycket för min del. Har varit en sväng på stan, fikat, varit hos farfar, kollat på film, pluggat och promenerat. Dagens promenad blev uppe i "spåret" där det blev den långa slingan. Medan jag gick där i min ensamhet så hann jag fundera på allt och lite till. Skogen som var nästan sagolik och den svala luften gjorde det så härligt att bara gå omkring och filosofera för sig själv. Att jag är social är det ingen tvekan om men ibland gillar även en sån som jag att dra mig undan lite och bara ha mig själv och mina tankar som sällskap.
Efter den stärkande promenaden så kom jag hem lagom till Gossip Girl på kanal5.
Gossip Girl gav mig som vanligt inspiration till oufits inför hösten, Blair hade som vanligt lite vassare kläder än Serena.



Blair Waldorf - Mode när det är som bäst!
 
Har nyss käkat middag och idag bestod den utav korv och mos från Oves, japp det legendariska moset från Sävedalen...
Sitter nu vid datorn och försöker plugga lite inför tekniktentan på torsdag, går kanske inte sådär superbra (hehe). Väntar in en hel del premiärer på tv:n ikväll. Det blir Andra Avenyn, Sunset Tan och en ny serie om Pamela Anderssons liv. Låter smarrigt tycker jag men inte nog med det så skall jag unna mig lite hallon, blåbär och glass i stora lass!

Hoppas att ni andra hade en bra helg.

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0