Brasa Gone Bad!

Tänkte att jag skulle vara sådär härligt myspysig denna kväll igen så jag tände en brasa. Nu cirka två timmar senare så har brasan äntligen slocknat och hela jag luktar grillkorv... Hatar lukt av rök och speciellt med en touch av Denniskorv! Veden måste ha varit alldeles tetig eftersom det kom så mycket rök så fort jag stängde luckan. Det hela slutade med att luckan fick vara öppen och jag fick sitta vakt så inte hela huset skulle brinna ner. Summan av kardemumman mina vänner är följande: Myspysfaktorn från brasan försvinner ganska så snabbt om grillkorvslukten istället tar över. Nu ska jag snart lägga mig, tänkte zappa lite på tv:n först. Imorgon är det äntligen fredag (veckans bästa dag om ni frågar mig).



God natt allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0