Bildbevis?

Skrev igår i min lilla blogg om en eventuell romans mellan Gynning och Kleerup. Detta mina vänner tror jag faktiskt inte bara är ett rykte utan faktiskt fakta. Kollade in Gynnings blogg och hittade dessa bilder:



Denna bild visar en tidningsartikel som där Carolina och Kleerup har fångats på bild handlandes tillsammans i en matbutik sent på kvällen i Stockholm. Hon kommenterar bilden med dessa ord: - Söta var vi...



Denna bild som Carolina tagit själv har hon lagt ut på bloggen. Bilden döpte hon till "jag-och-kerlek". På bilden ser ni Carolina och mr Kleerup himself.

Verkar mina vänner som dessa rykten stämde ändå...
Carolina och Kleerup, Hot or Not?

Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0