Tisdagstenta!

Idag har jag varit i skolan från två till fem och skrivit tenta i lasthantering, lika kul som det låter kan jag lova. Efter dessa mycker givande timmarna tog jag bussen hem och landade sedan här hemma i soffan slut som f*n rent ut sagt.
Ikväll blir det tv och te för hela slanten, det vankas Andra Avenyn och mycket mer...
Till min stora glädje fick jag idag reda på att en av mina favoritserier snart har premiär för sin andra säsong. Den 5:e november är det dags igen för "The Tudors" på SVT1. Superbra, spännande och sexig serie som dessutom bjuder på en massa ögongodis.
Mer kan man väl inte önska sig?



Nu ska jag slå ner röven i soffan och njuta av att tentan avklarad.

Puss och Kram på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0