This Boots Are Not Made For Walking...

Idag hämtade jag ut ett paket på posten innehållande ett par bruna skinnboots som jag hade beställt. Bootsen var snygga men hade en stor repa i skinnet på framsidan, lite hårda i materialet var dem också så det var bara att skicka tillbaka dem. Synd men nu är det ju tur att jag har så pass många par skor att jag faktiskt kommer klara mig bra utan dem. Har blivit helt såld på boots i MC-modell, sköna och snygga på samma gång. Den kombinationen är ju ganska oslagbar när jag tänker efter...
Vad tänker ni själva ha på fötterna nu till hösten och vintern?
Nu ska jag tvätta bort sminket och snart försöka sova, ska upp tidigt imorgon och slutar inte förrens klockan 17.00, ganska så pissigt när det är fredag.
Hoppas att ni alla får en bra helg.

http://www.youtube.com/watch?v=7OU7Nezg7Ls

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0