Things...

Nu har jag och pappa nyss kommit hem från Allum, ett köpcentrum med där dem vanligaste affärerna finns. Eftersom vädret är så jäkla tråkigt så bestämde oss för att gå och strosa lite i affärer inomhus istället för att klampra omkring på stan och bli pisseblöta på köpet. Att gå in i en H&M-butik är livsfarligt för mig eftersom det alltid slutar med ett eller flera inköp för min del, denna gång var inget undantag.
Detta mina vänner blev dagens skörd:



Lila strumpbyxor, supersnygga till svarta skor.




Lila sjal, superstor och supermysig. Har fått dille på lila tror jag.
(En färg som jag annars inte alls har tyckt om).



Mönstrad kjol, behövde köpa mig nåt som inte var svart för en gångs skull...



Svart och brunt läderlookalike armband, lite grabbkänsla men jag gillar det!

Nu ska jag gå och titta på "Stjärnor På Is" och dricka lite varmt pepparmintste och njuta av att jag inte är ute i ösregnet för tillfället.
Hoppas att ni andra får en bra helg.

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0