Never Again?

Har nu tre veckor på rad varit ledig varje måndag. Superskönt men det börjar kännas som om veckan helt plötsligt hade två söndagar. Pratade med Elin igår och hon tyckte att alla hennes dagar kändes som söndagar så jag skall väl inte klaga. Tänkte idag när jag var ute och gick på hur mycket som har förändrats sen vi tog studenten. Mycket har förändrats fast det ibland inte känns som det. Människor har flyttat, bland annat jag och börjat om på ny kula. Varje dag så tänker jag lite på det som varit och någonstans inom mig så tror jag att det en dag ska bli som det har varit under mina sex år i Gävle. Att inte cykla till skolan med Elin, att inte träffa Emma vid skåpen, att inte träffa klassen innan man började och snacka en massa skit, att inte ha filmkväll med "gänget", att inte gå nere och strosa på stan med Emma på håltimmarna, att inte fika på Coffeehouse by George med Emma då det var pannkakor i skolan och alltid beställa samma pastasallad med kalkon och keso, att aldrig mer cykla och titta på när SPA har innebandymatch, att aldrig gå till Krysset med Elin och köpa glass för att sedan svulla framför Sex and the City. Dessa saker och många andra är nåt som jag ibland kan sakna. Saknar ni också ibland den tid som har flytt?

Nu ska jag återvända till nutiden och lämna dåtiden för ett tag i alla fall. Ska titta på "Färjan" på kanal5 och förbereda inför en lång skoldag imorgon.

Ha det så bra allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0