MysPys!

Idag har regnet vräkt ner hela dagen och jag har bara känt för att åka hem från skolan och lägga mig i ett varmt bad i stället för att ha åtta timmars lasthantering. Nu sitter jag här och har bestämt mig för att bli inne hela kvällen tillsmanns med pappa, myskläder, glass, pepparmintste och en massa doftljus. Skiter i att göra stan osäker ikväll utan tänker i stället gömma mig ifrån höstmörkret inomhus... Nu känner man verkligen att det har blivit mörkare och kallare ute och jag kan inte göra annat än att längta till nästa sommar. Tycker att det är lite mysigt med höst och vinter men ibland kan jag få nog av den här skiten, speciellt här nere i Götet. På tal om Götet så har vi haft celebert besök här nere bestående av självaste BlondinBella som är i Göteborg för att medverka i SVT:s program "Debatt". Idag skulle hon däremot passa på att gå på stan och kolla in shoppingutbudet och käka lite luch medan hon ändå var på visit i goa Götet. Kunde till min stora förtjusning (NOT) i dagens METRO läsa om att hon hade fått supermånga tips på bra caféer här nere och hon ville gärna ha sällskap av några läsare när hon skulle käka. Förrutom att berätta om hur mycket hon älskade Göteborg så tyckte hon också att det var lustigt att vi här nere säger kaviaaar och Partille-Johnny istället för Discoturk. Den där Bella alltså, ibland kan man ju undra om hon E go i hela hövve eller? Hoppas att ni andra får en bra och mysig helg för det kommer i alla fall jag få!



MysPys Persson - That´s Me...

Puss och Kram på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0