Högt Över Havet...

Idag har jag trippat runt i mina nya älskade ankelboots på cirka 10 cm i skolan. Som många redan kanske känner till så är jag absolut inte van med att gå i skor med klackar men jag tycker att jag börjar få ett ganska så bra grepp om det. Efter allt trippande var det skönt att sätta sig på bussen och åka hem.



Likt Arja var jag idag också "Högt Över Havet", en liten bit i alla fall...

Denna skoldag har inte varit så speciellt ansträngande men imorgon får vi nog alla bekänna färg när vi ska ha lasthantering från klockan 08.30-17.00! Vår lärare räddar dessa lektioner som egentligen int eär superroliga men eftersom han är det, han = Thomas Olsson Neptun som är en göteborgsk version av vår allas favorit Jan Westmyr. Med dessa ord så förstår ni nog alla hur härlig denna man är...
Går alltid runt i kavaj, helst tweed och en fluga knuten runt halsen. Vilken snubbe alltså...
Efter skolan så har jag ätit glass, tvättar kläder, sorterat kläder, hängt upp kläder och nu så har jag slagit ner röven framför datorn. Vad har ni själv pysslat med idag? Längtar som en tok till helgen då det blir party för hela slanten. Imorgon blir det nog med skolan så det blir utgång på lördag och på söndag ska jag på Lisebergs stora finalfest för alla dess anställda. Kameran skall med så det blir lite bilder upplagda här senare på bloggen, håll utkik om du är nyfiken.

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0