En Björn Och Ett Tomt Bankkonto!

Idag har jag varit ledig från skolan så dagen till ära spenderades på stan då shopping var det enda som stod på schemat. Tog bussen in runt ett tiden och gick gata upp och gata ner i hopp om att finna nåt snyggt. H&M hade 10 % på allt för clubmedlemmar så det hela slutade med lite väl många köp för min del därifrån. Har nog gått i alla H&M som finns i Göteborg men sen hittade ju jag allt jag letade efter och lite till.
Dagens skörd blev: två svarta klänningar, lila tröja, petrolgrön tröja, svart linne, lila strumpbyxor, svarta strumpbyxor, svarta strumpor, puderrosa sidentrosor, två par vantar, mönstrad tunika, silverring med svart pärla och boken "Det Svarta Spelet" av Daniel Nyhlén. Detta mina vänner resulterade i en mycket nöjd och glad Frida men dessvärre också i ett ganska så stort hål i plånboken. Skit samma för ibland får man faktiskt unna sig lite saker, jag har ju faktiskt kvar lite lön från i somras att spendera. När jag var klar med alla klädinköp skulle jag gå in på Akademibokhandeln och införskaffa mig boken som jag till slut köpte. Innanför dörren stod en äldre herre och han hälsade så glatt på mig och bockade sådär hövligt som man gjorde förr i världen, kände att jag nästan ville niga men jag struntade i det eftersom det inte riktigt känns som JAG. I stället för att niga sa jag bara glatt "hej" tillbaka och kunde sedan konstatera att denne man inte var någon mindre än mr Björn Hellberg som är med i "På Spåret" med Ingvar Oldsberg. Björn var där för att signera sin nyaste bok, en deckare som min käre far har upplyst mig om.



Efter att ha stött ihop med Björn kände jag mig ganska så nöjd med mitt stan-besök och begav mig i stället bort mot min farfar vid Heden där även pappa väntade. På väg till farfar så såg jag den sötaste kille jag sett på mycket länge. Där gick han, ögongodis för hela slanten längs Avenyn och hade ingen aning om att han gjorde min dag. Detta kanske var en sån där toppendag som man inte har så ofta men som man ibland belönas med, 
Maybe it´s Karma?

Puss och Kram på er mina kära läsare =)


Kommentarer
Postat av: Maja

ÅH! - ÄLSKA BJÖRN!!!!!

:D

2008-10-15 @ 23:53:41
Postat av: Frida

En mycket härlig man må jag säga =)

2008-10-16 @ 18:05:21
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är helt kär i Björn - på allvar. Om jag nån gång skulle stalka nån så vore det Björn.



Min syrras man är förövrigt typ en kopia av honom, om än i lite yngre version.



Puss Frida, jag saknar faktiskt dig :)

2008-10-18 @ 16:27:34
URL: http://emjoth.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe, jag blev själv lite förtjust i Björn efter vårt möte. Saknar dig också. Hoppas du har det bra uppe i Gävle. Puss och Kram =)

2008-10-18 @ 19:11:27
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0