That´s What Friends Are For!

Idag vaknade jag prick klockan 06.00 och kände att jag knappt kunde öppna ögonen för huvudet värkte så in i helvete rent ut sagt. Förstår inte vart den hemska huvudvärken kommer ifrån och inte nog med det så är jag öm i öronen och mina halsmandlar är alldeles svullna så nån skit till sjukdom kommer snart åka på. På grund av detta så stannade jag hemma idag från skolan eftersom vi har en redovisning på torsdag som jag absolut inte får missa. Har försökt vila och kurera mig rejält idag så jag ska kunna ta nya friska tag imorgon i stället...
Igår blev jag jätteglad när David, Cicci och Elin ringde mig på kvällskvisten. Har tänkt mycket på dom allihop men inte kommit mig för att ringa dom. Nu hann dom före och vi pratade en bra stund. Dom var alla hemma hos David och käkade glass, drack te och lyssnade på Frank Sinatra låtar. Lät som dom hade supermysigt och jag måste erkänna att jag allt hade velat vara med på ett hörn. Sinatra, glass och te är ju en perfekt kombination och kan inte skapa mycket annat än en perfekt kväll. När vi pratade så kom jag på mig själv hur mycket jag tänker på dom och jag får alltid en klump i magen när jag säger det högt. Klumpen blir värre när jag också säger att jag saknar dom men värst är ändå när dom säger att dom saknar mig också. Då blir jag nästan tårögd och väldigt sentimental eftersom jag vet att det aldrig kommer bli som förr. Tiden går vidare men jag hoppas väl att vi i "Gossip Girl Gänget" ska kunna hålla ihop ett bra tag till. Oavsett hur sentimental jag än blir så är det alltid lika skönt att prata med dom och få lite uppdatering om vad som händer i deras liv och uppe i lilla Gävle. 

http://www.youtube.com/watch?v=xGbnua2kSa8&feature=related

Saknade Sötisar:





Nu ska jag plugga lite signalflaggor och äta lite glass för min ömma hals och den goda smakens skull, hehe!

Puss och Kram på er =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Frida! Saknar dig himla mycket, synd att det blev värre med halsen. Vi hörs av i veckan, och lycka till på torsdag!

2008-11-11 @ 23:13:47
Postat av: Frida

Saknar dig supermycket! Hoppas på att halsen snart blir bättre. Tack så mycket. Ha det bra så hörs vi någon dag. Puss på dig =)

2008-11-11 @ 23:30:16
URL: http://sruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0