Purple Rain...

Idag är det "Daddy´s Day", även kallat Fars Dag så denna dag uppvaktade jag min lilla pappa med presenter på morgonen som sig bör. När presentöppningen var över åkte vi till farfar och med oss hade vi en liten present och tre underbara bakelser. Efter farfar tog jag bussen hem och kom nyss innanför dörren helt pisseblöt av regn. Var så nöjd med min outfit idag som bestod av lila byxor och sjal, svart klänning och kappa som toppades med ett par svarta höga ankelboots. När jag stod och väntade på bussen inne i kuren så piskade regnet mot mig och den bit av benen som inte täckdes av kappan började mer likna svart än lila. Nu när jag känner mig som en dränkt katt så tror jag nog att jag blir inne resten av kvällen. Tänker nog mysa framför tv:n med pappa och frossa i min ljuvliga limecheesecake som jag bakade igår. Låter inte helt fel när jag tänker efter...
Hoppas att ni andra haft en bra dag och att ni har uppvaktat era kära pappor ordentligt!

Dagens Låt: http://www.youtube.com/watch?v=lHPm0hsSNFo&feature=related










Puss och Kram på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0