Livet På Lindholmen!

Regn och rusk har denna fredag varit fylld av men ändå var jag tvyngen att bege mig ut till Lindholmen för ett pass i radarsimulatorn. Efter skolan gick jag en sväng på stan där jag för en gångs skull inte köpte något till mig själv utan det blev fars-dag present till pappa och en härlig landgång (liten smörgåstårta) i Saluhallen. Kände mig lite vuxen när jag gick och strosade bland chark, ost och skaldjursdiskar sådär på fredags eftermiddagen. Tycker alltid att det är supermysigt att gå omkring i Saluhallen och njuta av alla dofter och synintryck, detta var något jag saknade då jag bodde uppe i Gävle. När jag kom hem runt tre tiden så regnade det fortfarande om inte mer. Helt slut var jag så jag bestämde mig för att vila mig en stund. Hade egentligen planerat att åka hem till en klasskompis som fyllde 21 och käka tårta men jag kände mig så himla seg och huvudet värkte som f*n så jag bestämde mig för att bli hemma och käka smörgåstårta i stället. Kan nog konstatera att skitväder ibland även gör mig skittråkig! Tog lite bilder igår ute på Lindholmen för er som kanske är lite nyfikna på vart jag går i skolan och hur min dag brukar se ut...



Läppstiftet utanför bussfönstret.



Utsikten från bron.



Buss 99 mot Lindholmen.



Skolan...



Mot kajen.



Höstlöv på kajen.



Segelbåt vid kajen.



Ericsson, fin utsikt för dem som jobbar där.



Saga-huset.



Chalmers- where the action happens!



Bye Bye =)

Puss och Kram på er alla och hoppas att ni får en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0