Like A Little Pig...

Har precis ätit middag och tittat på "Gossip Girl". Känner mig för tillfället som en liten julgris för jag blev så himla mätt, kunde inte hejda mig själv när det var så gott (vet inte om man får säga så när man lagat det själv)? Dagens middag bestod i alla fall av ugnsbakad sötpotatis, stekt kycklingfilé och min egna kalla sötsur/curry dipp. Mums...
Nu försöker jag smälta maten för lite senare blir det nämligen hallon, björnbär och glass till Wallander-filmen som om bara några minuter börjar på TV4.
Man kan med andra ord säga att man mår ganska så bra här nere i Götet.  
- Är magen glad Är människan glad (Gustav Svensson är en vis man)!



Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0