Jesus älskar alla barnen, alla barnen på vår jord...

Idag var jag någorlunda pigg igen efter gårdagens lilla kureringdag. Kurerad men trött som en gnu begav jag mig mot bussen och skolan. Den senaste tiden så åker det alltid en kille på bussen, oftast både till och från skolan som varje gång han skall kliva av skriker något till oss andra resenärer. Har tidigare inte kunnat höra men idag hörde jag hans ord klart och tydligt, två gånger faktiskt. "Jesus älskar er alla och ha en bra dag" är orden jag tidigare inte lyckats tyda men idag så stod det klart att i alla fall Jesus älskar mig!
Vilken stjärna alltså, only in Göteborg mina vänner...
Nu ska jag plugga lite sjömanskaps-rättsfall och kolla på "The Tudors".
Hoppas att ni andra hade en bra dag och att ni får en forsatt bra kväll/natt.

Pluggmusik med Jesus-tema: http://www.youtube.com/watch?v=gKMHtcZ7dAQ



Puss och Kram på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0