Insomnia!

Ute så regnar det fortfarande och jag kan inte sova. Min räddning blev Stureplan.se och en titt på senaste vimmelbilderna. Jag kanske inte har mycket till liv om jag faktiskt erkänner att jag gillar att kolla på just såna där superonädiga men mycket underhållande partybilder på människor man inte ens känner. Hittad dessa och jag blev lite ställd när jag såg en bild på en kille från nattklubben PUSH här i Göteborg som nästan var en kopia av Kleerup.
Här har ni Göteborgs egna lilla Kleerup, är han inte lik så säg:

Alex Skärlén & Abgar Barsom

Det är killen till vänster och INTE han till höger jag menar!

Andy & Vicky

Dessa två tjejer var med på ganska så många bilder och på alla så var det väldigt mycket smink, lösögonfransar, löshår, lösnaglar och fuskpäls.
Lite väl mycket "From Russia With Love"-varning om ni frågar mig...

Nu ska den här lilla Baboushkan försöka sova. Ljudet av regndropparna som rinner nerför fönsterrutan kanske har en sövande effekt, om jag har tur.
God Natt allihop och sov så sött!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Baboushkan haha:D hur har du det där nere? :D kraam

2008-11-10 @ 17:24:31
URL: http://frokenflorin.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe... Jag har det bara bra här nere! Hur är det uppe i Gävle då? Såg på din blogg att du pluggar, vad pluggar du för något spännande? Ha det så bra. puss och kram =)

2008-11-10 @ 17:57:48
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0