Disneydags!

Sitter nu inne på mitt rum och chillar framför datorn medan Frank Sinatra strömmar ut ur min hund-högtalare. Spanar runt lite på olika sidor efter söta Disney Couture smycken. Dessa smycken är designade av Quincy Jones dotter Kidada och är enligt mig supersnygga. Smyckerna är gjorda av äkta guld eller silver och är alla präglade av Disneys alla filmer. Om du precis som jag älskar Musse, Askungen, Snövit, Tingeling och alla andra oförglömmliga Disney-karaktärer så kommer du garanterat älska dessa smycken. Har själv dessa smycken i min samling och jag är supernöjd med allihop:

Disney Couture Tinkerbell 'Think Wonderful Thoughts' Bangle

Armband med texten "Think of a wonderful thought".
Peter Pan är filmen som dessa fina ord är hämtade ifrån.
Ord som tillsammans bildar ett mycket fint budskap, eller hur?



Disney Couture 14 Ct Gold Plated Magic Castle Pendant
Halsband i guld och emalj med Askungens slott som motiv.
Innuti porten finns till och med några Swarovskikristaller.
Ett av mina absoluta favorithalsband i den lite längre modellen.

Disney Couture 14ct Gold plate "Fairest Of Them All" Necklace
Halsband med texten "Fairest of them all".
Här står Snövit som inspiration och även det förgiftade äpplet pryder detta halsband.


Dessa smycken och många fler hittar ni bland annat på ASOS.com: http://www.asos.com/Women/Jewellery/Cat/pgecategory.aspx?cid=4175&sh=0&Rf-400=159

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0