Torsdags Trötthet...

Idag är det torsdag och jag är nog tröttare än tröttast.
Tur att det är fredag imorgon och äntligen helg!
Sen jag kom hem från resan har jag sovit skitdåligt, det gjorde på resan också men jag är så förvånad eftersom jag alltid längtar hem till min egen säng och brukar sova som en liten gris första natten. Icke sa Nicke den här gången men jag får lägga mej i tid idag istället. Ikväll blir det "Dirty Sexy Money" för hela slanten, hoppas att jag hänger med fast jag missat ett avsnitt. Förresten är det nån som såg det senaste och kan berätta för mej vad som hände?

Nu ska jag strax bege mej av till Plantagen med min plantgalna mor och gå och strosa bland perenner, buskar, träd och andra diverse plantor. Min favorit är snittblomskylen som väcker drömmar om en fet bukett från en hemlig beundrare eller hur man vill att ens egen brudbukett skall se ut. Mina andra favoriter är citrusträden som är så söta men som inte har en lika söt prislapp...
Nu ska jag pysa men jag hoppas att ni andra får en fortsatt bra kväll.

image224

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0