This Saturday Is A Sunny Day!

Har nyss kommit in efter en rejäl pressing och en Calippo Ananas/Citron på altanen. Solen skiner, det är lördag och jag har inget som helst som jag ska göra ikväll... Lite trist men jag känner nog att jag kommer att få tiden att gå ändå. Dagens klädsel har varit pyjamasbyxor, böljande vitt linne och uppsatta lockar från igår, solskyddsfaktor i ansiktet och lätt böja ögonfransar. Älskar lukten av solskyddfaktor, speciellt NIVEA:s som för mej symboliserar sommar. Ikväll blir det käk på altanen så det känns som att jag kommer att bosätta mej där ute för ett litet tag. Det vankas lax med go sås och förhoppningsvis någon smarrig efterrätt. Några Xider tänker jag avnjuta i solen och bara tänka på att det faktiskt äntligen är helg! Eurovison kommer jag nog inte missa men jag är faktiskt hemskt kluven till vem som kommer vinna, tror att det står lite mellan Charlotte och hennes look alike från Ukraina. Vem tror ni tar hem segern?

Nu ska jag ut i solen och hjälpa min lilla mamma i rabatten, flitiga Frida eller vad? Hehe...
Hoppas att ni andra får en bra helg.

Puss och Kram =)

image244


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0