Stångkorv För Hela Slanten!

Idag är det tisdag och jag känner mej både trött och på topp på samma gång. Skoldagen var kort och kändes onödig men människorna var extra roliga och trevliga idag! Elin, Cicci, David och jag hade nog den roligaste lunchen ihop som jag haft på länge och klassen hade kommit på en festlig idée inför krönikan, imorgon ska den bli verklighet förhoppningsvis... Betydelsen av ordet "stångkorv" har jag lärt mig idag och att slinka igenom ett trångt hål i ett staket när man går armkrok fyra människor i rad.

image238
 
Efter skolan gick jag och Elin in på Wedins för att köpa min balväska men efter att jag provat min balklänning när jag kom hem så insåg jag att väskan hade helt fel nyans, får lämna tillbaka den imorgon. Gick runt i klänning jättelänge och kände mej verkligen som en prinsessa, längtar verkligen till nästa onsdag då det är bal. Ikväll ska jag plugga och kolla på Gossip Girl, Andra Avenyn, Desperate Housewives och kanske något annat. Natten är visserligen ung men läxorna allt för många. Nu ska jag gå runt i huset med mina balskor för att förebygga ont i fötterna.

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

tråkigt med färgmissen,
men en fin lunch var det!

2008-05-20 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0