Söndag I Sörby

Idag är det söndag och som vanligt så känner jag grov ångest inför att vardageen!n skall börja igen, speciell ångest har jag inför webdesignen imorgon. Sista gången så jag hoppas verkligen att jag hinner klart i tid med min hemsida. Den här helgen har liksom alla andra gått med raketfart, konstigt tycker jag eftersom jag verkligen har gjort NADA den här helgen! En annan grej som är konstig är att jag inte känt att det har varit det minsta tråkigt att bara vara hemma och ätit en massa god mat, kollat på tv och avsnitt av diverse tv-serier på MTV.com, legat i sängen och degat med massor av tända ljus och varit uppe sent och sovit bort alla dagar... Igår låg jag uppe till klockan fem på morgonen och kollade på en penisdokumentär på kanal5, sett den förrut men jag kunde bara inte sova. Ikväll blir det ännu mer tv för slanten. Tänkte kolla på Andra Avenyn, Sanningens Ögonblick och slötitta på någon film. Elin ska jag också försöka prata med innan jag släcker lampan inatt. Trots min ganska så icke händelserika helg så har det bara varit gött att vila upp sig lite och komma in i det vanliga livet efter Menorca.

image237

Hoppas att ni andra också hacde en bra helg!

Puss och Kram på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0