Snart Blir Det Semester!

Håller på och packar min resväska till Menorca och lyssnar samtidigt på sköna sommarlåtar på min iPod/hundhögtalare. Om två dagar så sticker hela den här familjen och blir borta en hel vecka! Så jäkla skönt ska det bli och jag ska steka i solen så det luktar bränt fläsk över hela ön... Fasiken om man inte blir brun på resan, balen måste jag bli brun till. Imorgon börjar jag och Emma inte förrens klockan 2 så jag ska fortsätta med mitt Sex And The City-maraton som jag påbörjade igår, är nu inne på säsong 4.

image215

Tänkte ringa min käre far innan den här kvällen är slut och så klart kolla på ett nytt avsnitt av Andra Avenyn. Känns lite pissigt att det är söndag och att det är skola imorgon men jag kan ju i alla fall trösta mig med att det blir en kort vecka för min del. På tisdag sticker vi och jag kommer inte att missa något i skolan, vilken tajming min mamma hade när hon bokade resan. Nu ska jag fortsätta packa. Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0