Party Party

Har nyss vaknat och känner att jag kunde ha sovit många timmar till. Blev väckt av min lillasyster Mimmi som kom förbi med Connys två små söta papillonhundar, Frasse och Cicci hette dom. Igår var det studentfest på Hang Loose, skitkul var det och det var faktisk första gången som jag var där. I början var det alldeles för lite folk men sen strömmade det till och det blev lite av en Solängen-reunion. Dansgolvet var fullpackat och X antal hallonshotar slank ner i min lilla hals... Så jäkla goda, smakade smält Cityfestgodisrem.
image212

Känner att det idag får bli en lugn kväll för min del, är seg efter igår och sista april. Några grabbar hade tänk och bada bastu hemma hos Björn i Oppala och David sa att han INTE ville vara med oss andra, hoppas att han var ironisk men man vet aldrig. Nu ska jag göra i ordning en bauta frukost och ringa min käre far i Göteborg. Hoppas att ni andra hade en trevlig kväll igår.

image213

Ha en bra helg allihop!

Puss och kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0