Nattlig Rapport:

Sitter och häckar framför datorn när jag egentligen behöver plugga stenhårt inför mitt hemprov. Har känt mej lite ledsen här på kvällskvisten eftersom det börjar närma sig student och en eventuell flytt för min del... Utåt så tror alla att jag bara är glad hela tiden men om sanningen ska fram så tycker jag att det är jättejobiigt att kanske behöva lämna allt och alla som man tycker om här i Gävle. Det är på kvällarna då jag ligger ensam i sängen som jag tänker på det här extra mycket och då tycker att det känns extra jobbigt, undrar ibland om jag är den enda som tycker att det känns lite trist att livet kanske kommer att förändras drastiskt efter studenten? Förutom att studenten närmar sig så är det faktiskt mindre än en vecka tills det är studentbal. Idag köpte jag en ny väska som blev perfekt till klänningen. Känner att jag haft sån himla tur som hittat så bra och rätt så billiga grejer till balen, allas vår egen Jan Westmyr sa att det skulle gå på runt 10 000 kronor för allt som rör studenten men jag kommer nog undan med betydligt mindre än så! Skoldagen var ganska så slapp och söta Amanda tog kort på alla i klassen till krönikan, tyckte att jag gjorde rätt i att klä mig i marint tema. Pengar till studentflaket lämnades och nu har vi bestämt vilka personer vi ska åka hem till under vår flakfärd. Nu är det bara 21 dagar kvar och varje dag blir jag påmind tack vare tv-skärmarna som finns överallt på skolan, skönt men skrämmande på samma gång tyker jag att dessa tre år har gått så otroligt fort. Nu ska jag försöka somna och förhoppningsvis komma på bättre och gladare tankar.

Sov så gott allihop!

Natti Natti =)




Kommentarer
Postat av: amanda

Åh, jag är så taggad att jag knappt kan stå rakt på att få sticka ifrån Gävle och se något nytt! Men jag fattar ändå vad du menar. Man kommer ju liksom lämna ett helt liv bakom sig.. Eller, jag tänkte göra det i alla fall :)
För övrigt vill jag se kort på hur snygg du är på balen :D Puss

2008-05-22 @ 10:27:40
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Jo

Gävle kommer sakna dig också! Och jag med, Frida.

2008-05-22 @ 16:06:08
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: Frida

Va söta ni är! Hoppas att vi kommer att ses i framtiden, reunion är ett måste... Puss och kram =)

2008-05-22 @ 17:54:51
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0