Måndag Igen...

Idag är det måndag men för omväxlingens skull så är det här en ganska så slapp dag. Vaknade lite efter tio och slötittade på Skilda Världar på TV4, tycker fortfarande att det är ganska så bra. Skäms på men kanske men jag är bara ärlig... Klockan två ska jag och Emma ha webdesign på Pokhemsskolan och det sista jag vill göra en sån här fin dag är att sitta inne och knö i en varm datasal och fixa på min usla hemsida. Vill hellre sitta ute och jäsa i solen och inte göra ett vettigt handtag! Ska snart cykla bort till Krysset och hämta ett H&M-paket som kommit på posten. Andra paketet på två veckor, snart kallar dom väl mej för "Postorder Persson" där borta på Konsum. Om jag ska vara ärlig igen så skulle jag nog lätt kunna handla alla mina kläder och kanske till och med skor på postorder. Handlade nästan hela min förra sommargarderob på postorder och kvalitéen på dessa plagg är fan så mycket bättre än många butikers, ex Gina Tricot som skärpt sej men som fortfarande måste jobba på sina blandtyger med polyester och rayon. Det värsta jag vet med kläder är när dem blir så kallat "noppriga", detta oftast efter två eller ibland EN gång jag har haft på mej plagget. Min jakt på plagg med bra kvalitée får fortsätta på nätet och jag hoppas att jag ska hitta nåt roligt på Menorca som håller sig snyggt, gång efter gång. Nu ska jag ut i solen och få lite fräknar på potatisnäsan!

Hoppas att ni andra får en bra dag.

Puss och Kram =)

image219


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0