Mammas Dag!

Idag är det mors dag och denna dag ska firas med presenter och tårtkalas med släkten hos mormor och morfar. Igår gjorde jag verkligen nada, förrutom att prata med Elin och David igår klockan halv tre på natten! Både samtalet och kvällen var trevlig trots att den inte var så händelserik. Kollade som säkert många andra på Eurovision. Ryssland vann och det var min mamma glad över, kanske inte heller så konstigt när en snubbe från Timbaland:s stall producerat låten... Har leget ute nästan hela förmiddagen och stekt i solen, tacka vet jag Hawaiian Tropic. Imorgon är det måndag och jag är ledig från skolan, så jäkla gött. Ska snacka med min käre far idag tänkte jag eftersom han varit på en liten visit nere i Malmö. Undrar hur det gick där nere för min urgöteborgare till pappa? Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan bege mej av ett par gator bort till Urbergsterassen och smarrig jordgubbstårta.

Hoppas att ni andra hade en bra helg!

Pussa och Krama på era mammor idag =)

image245


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0