Fun Fact!

Checkade nyss in MOGI:s blogg och såg att hon konfirmerades på Forsbacka golfläger. När jag läste detta så ringde det en klocka om att det måste vara hon som konfirmerades tillsammans med min förra bästa kompis Sofie i Göteborg. Fan, jag visste la att de var MOGI/Malin som Sofie berättade om. Hon hade bott utomlands, hennes utseende kände jag igen från filmen Sofie visade därifrån och alla kort hon visat. En kul grej som Sofie också berättat är att lilla MOGI blev helt hysterisk då hennes GUCCI kjol blev förstörd när dem anställda på Forsbacka Herrgård tvättade åt henne. Måste ringa Sofie och få detta bekräftat omedelbart...

Ha en bra kväll.

Puss och Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0