Finally Friday

Idag är det fredag och jag har inte varit i skolan. I stället så sov jag länge och har sedan sprungit diverse ärenden åt min mamma och mormor som har spenderat hela dagen med att putsa fönster. Först gjorde jag briemackor åt hela röset och sedan bar det av mot Konsum Krysset på cykel för att inhandla varor till kvällens middag och hämta ut postorderpaket åt både mammsen och mej. Köpte fläskfilé, pasta, champinjoner, creme fraise, rabarber men mammas paket fick jag inte hämta ut så det blev bara mitt från H&M som fick följa med hem. Två par tygskor blev det, ett par svarta och ett par vita! Perfekt att ha nu till både våren, sommaren och hösten och priset var ju nada... I oc med detta inköp så förstår ni kanske att det vankas kött och svamppasta här ikväll, mums ska det bli. Ikväll hoppas jag inte bara på en smaskig middag utan att vi i gänget ska hitta på något. Imorgon är det Runa spex och då kommer många vara ganska så upptagna, även kanske jag! Har suttit vid datan ett bra tag nu och ordnat med mitt Lisebergsschema som jag fått på min mail av min chef Benny. Tycker det ska bli jätteroligt att jobba på Liseberg i sommar och jag är supernöjd med mitt schema och mina arbetstider. Är ledig varje fredag och lördag från vecka 26 till och med vecka 33.
Kommer börja varje morgon kl: 06.00 och sluta kl: 11.30
Riktigt bra men bäst blir det ändå när man får första lönebeskedet.
Nu ska jag vika kläder som fyller två hela IKEA-kassar och lägga in i min garderob, önska mej lycka till säger jag bara...

Trevlig helg allihop!

Puss och Kram =)

image232


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0