Celebert Besök!

Blev rent ut sagt chockad när jag idag besökte MOGI:s blogg för första gången på länge. Där i ett av hennes inlägg fanns mitt inlägg om den så kallade "kjolkatastrofen" back in 2004 på Forsbacka konfirmations/golfläger...
Precis som min söta lärare Jan Westmyr så erkänner jag när jag verkligen har fel. I detta fall så måste jag erkänna att jag hade fel i mitt inlägg om MOGI, det var INTE en Guccikjol utan en Dolce & Gabbana och sedan blev hon INTE hysterisk över att den belv förstörd utan bara ledsen! Fel av mig, fel av mig.
Tänk ändå, detta betyder alltså att MOGI herself har besökt min lilla blogg. Antar att hon hittade denna genom att GOOGLA sig själv eller på något annat mycket knepigare sätt. Betyder detta då också att hon tog illa vid sig om hon var tvungen att uppmärksamma mitt oskyldiga lilla inlägg på sin egen blogg? Om detta är fallet så ber jag dig MOGI tusen gånger om ursäkt! My bad, my bad...

image223

Nu ska jag plugga lite, ringa Elin och sedan bege mig till skolan för att skriva prov på Jan Westmyrs lektion, när man talar om trollen sådär.

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: JULIA

hahaha och vi som gillar mogi!

2008-05-15 @ 10:28:15
URL: http://myspace.com/juliaheartbeats
Postat av: Frida

Absolut men människan sågade mej totalt. Hehe...

2008-05-15 @ 15:18:47
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0