Bend Over!

Trodde aldrig att jag skulle  bli en "Bender" men sen jag upptäckte mammas ögonfransböjare så kan jag inte sluta. Har fått för mig att om jag böjer mina ögonfransar så kommer jag att slippa få in ögonfransar i ögat och därför inte heller få mitt röda fisköga som jag får lite då och då... Röda ögon är något som hatar, framför allt i mitt fall då det inte finns någon förklaring till varför det uppstår. Jag är inte allergisk och inte har jag dålig syn heller, den bästa dem sett på länge sa dem nere på Synsam. Vet inte om mitt fanatiska böjande har någon som helst motverkande effekt mot röda ögon men:
Once You Start Bend, You Won't Come Back!

Puss och Kram =)

image220


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0