Back On Track

Nu är tillbaka från Menorca och det känns som att jag har missat supermycket här hemma trots att veckan gått så otroligt fort. Resan var toppen förutom att vi hade regn två dagar. Trots det lite trista vädret så blev det ändå en massa bad, shopping, god mat och drinkar och lite sol på stickkontaktnäsan... Här hemma så har mormor och morfar hållt ställningarna med hus och trädgård, klassen har fixat studentflak och kompisarna har hittat på diverse spännande grejer. Har saknat alla under veckan som gått, undrar hur det blir i sommar då när jag ska jobba på Liseberg? Hela sommaren nere i Göteborg och kanske även resten av livet, gud vad jag kommer tvinga ALLA till att hålla kontakten! I bloggvärlden har det också hänt grejer, nya outfits har inhandlats och nytt skvaller berättats. Har tagit mej en bra stund att kolla igenom mina favoritbloggar och uppdaterat mej efter min frånvaro.

Imorgon har vi prov och jag har pluggat NADA än så länge, måste verkligen ta och läsa alla stenciler innan jag går och lägger mej. Har känt mej så trött och omotiverad hela dagen och har bara dragit igång onödiga och helt fel projekt. Fick ett ryck när jag kom hem och slet ut alla mina sängkläder och proppade in dem i tvättmaskinen, gud va härligt med en nybäddad säng ikväll. Om jag tänker efter så finns det kanppt något härligare än känslan och framför allt doften av nytvättade sängkläder, Softlans blåa sköljmedel är klart bäst! Efter mitt tvättryck så gav jag mej in i min garderobsdjungel, kan enkelt konstatera att jag nog skulle kunna fylla hela mitt rum med bara kläder. Min mamma har gett mej köpstopp när det kommer till kläder men något nytt kommer säkert snart inhandlas om jag känner mej själv rätt. Skulle helst av allt redan idag vilja bestämma vad jag ska ta på mej imorgon men så bra på att planera är jag inte, får väl raffsa ihop något snabbt imorgon bitti innan jag ska cykla iväg till skolan med Elin, med lite tur så kan det blir en riktigt lyckad outfit. Nu ska jag bege mej av in på mitt rum och lyssna på lite härliga låtar medan jag bäddar och förhoppningsvis pluggar, åtminstone lite grann...

image222

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0