Studentmössan Har Kommit!

Nyss hemkommen från skolan men idag hade jag för ovanlighetens skull med mig en studentmössa hem. Mössan var perfekt i både storlek, färg och all brodyr... SAM-stenen var jättefin, ljusblå och precis en sån där blå nyans som jag gillar.


image140


Ska sitta och skriva på mitt förbannade hemprov hela kvällen/natten. Tack Jan Westmyr säger jag för att vi får börja lite senare imorgon! Han e ju för söt den där Jan, och lika stora öron som mej har han också. Riktiga durkslag eftersom han hörde min lilla kommentar idag om den "onödiga videon", hehe...

Lycka till med hemprovet alla ni som sitter i samma båt som mig!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0