Sockerkick och Ögongodis!

Sitter och försöker skriva på mitt rent ut sagt j*vla hemprov. Har verkligen kört fast och sitter mest och kollar in blogg efter blogg och lyssnar på musik på iPoden. Det här provet är det jag behöver allra minst just nu, det jag verkligen skulle behöva är en rejäl sockerkick. Får väl gå ut till mammas bil och rota fram lite Lindt-choklad...


image145


Ikväll är det "The Tudors" på SVT1 och det tänker jag då rakt inte missa. En riktigt bra serie som egentligen inte är min stil. Gillade mer den typen av serier när jag var mindre, serier typ a la "Xena Krigarprinsessan" var det bästa jag visste. Förutom att serien är bra så finns det en hel del ögongodis att titta medans!


image142


image143


Ögongodis åt folket // Frida

Puss och Kram =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0